Tuesday, March 29, 2011

balik k.L

   Assalamualaikum w,b.t.....haloooo ,haha aku tlis ni ada ka x orang nak baca kan..x pa la syok sndri x da spa tau..ahhaha...actually dah lma x updte blog ni.bkan pa,mlas la tgk blog srbut....but CREDIT 2 my awek sbb mncantkkan blog aku...hihihi,
      


        sbnaq  nya aku nih bru sgt2 smppai dari KL...lga rsanya dapt jgak blik rmahh...HMESick ka??hahha gatai ngat bru smggu la tggaikan kg..hahhahaaku p kl tjuan sbnaq aku nak p interview kat pwtc...pmda BN yg orgnse..ok jgak la...sbb bnyak sgt pluag kja kat stu...aku usya2 kja yg kna ngan klulusan aku,aku pon try sbmit resume...ntah la...dalm msa yang sma aku dpat offer stdy kat UNIKL ...nak smbg ka x??hahah tgk la camna....




          sbb ke 2 ialah abg ipaq aku msok wad,,,jadi aku kna jdi bby stter ngan drver dpa la...tiap ari ulang alik pI.. AMPANG PUTER...lth gak la....tapi pasl adk brdik pnya pasl trma jala...lagpon aku dan gak p jmpa mber2 AKU iaitu kodan ngan betong...gagagga...bst lak lpak kl..tapi syng x pic aku snap koz hp aku asyk off ja....hahha lpak shah alm g..bst gak la....tapi rndu sgt kat si bulaT HAHAHHA.......SMPAI TERMMPI2...LVE U SYG...




           DAH la ..tkat ni la aku updte t da stry g aku updte g...bdan dah pnat drve radi ngan hjan...dah la aku srng2 ja drve...mmg pnat siot..hahhahaok la jm la aku nak p mnd..chow cincau...




             
      

1 comment: