Saturday, December 25, 2010

     tahun 2010  bakal mngalkan kta dalam msa bbrapa hari sja lgi...sgla ska dka yang aku tmpuhi dalam tahun 

2010 x akn aku lpakan,,,haha ak dah smkin matang ..thun dpan usia aku dah 23.antra cta ska aku dlm thun ni 

adlah msa dpat smbg stdy..wlpun mlas dah nk stdy tpi ggah gak la dmi msa dpan yng lbh trjmin..dengan mber 

klas yang gla bbi dan msuk kpala mnambahkan lgi kgmbraan hti..p klas smata2 nak mbuk2 mrpu mmg 

bst..dalam klas aku 2 sllunya shahrulnizam atau shah la yg jdi mgsa pkuL,buli,..hhaha mka mmg gns tpi rpa2nya 

hti ada taman.haha...mcam2 dpa kta kat dya,poyo,pulun,prampas,hindu,hero gdis.cam2 g..kdang2 ksian 

plak aku ngan dya...tpi aku tmpg skki buli dya,...ksian2..kki buli klas aku trdri dari pali,fariz,sypit dan 

aku....hahha sllunya aku la mla gme....ya Allah ampun kan dosa aku ..huhuh..tpi sib bek la dya jns sprtg 

gak..org kta dya wat pkak ja.hahha.klas ku trdri dari bnyak ngri...mlka,klantan trrgnu dan pahang...mcam2 

krenah..haha pa2 pn dkm6b terbaik...kmudian orang yang aku syang slma ni msuk UITM merbok..hahha dok 

umah swa la..yang aku bst sgt 2 sbb smnjak pngnalan kmi slma 3 taun hnya bbpa kli ja jmpa..sib bek la aku 

sbaq..last2 dya pndah mrbok sllu ja jmpa dya..aku pn mkin bhgia ngan dya..i luve u nur Fatin Nabillah ...

awek aku ni sorg yg cute,selamba,kelaku.dan sbaq n stia...(hgga hri ni ja la)...tpi hrap ksetiaan dya smpai 

bla2 amin...bgtupun aku tlah mlkai dya dgan mnpu dya,,huhuh sory syg,,biaq la kmi ja tau pa mslah dya,,.tpi 

jjr htiku tlahpn mlik dya sorg ja,,,aku harapkan thun baru ni lbh mbrikan aku kbhgiaan,ksngan,rzki dan ilmu yg 

brgna.....lve u all..



ni la muka2 DKM 6B
mka2 time kursus AUTOCAD 2011



NI PLAKK MLAM PRA GRADUASI LA SANGATTTT......



NI MUKA BDAK DKM 6B WAYAR PUTUS 

No comments:

Post a Comment